تبلیغات کسب و کار

Wiki Article

به نطر شما درست سایت در زمان تعطیلی بسته شود منبع درامدی مردم دارند اونهم اینگونه قطع می کنید

در مورد مالک زمین بارزترین موضوعی که در نگاه اول به چشم می‌آید این است که به نظر نمی‌رسد وی تعهدی اصلی تر و مهم تر از تسلیم و اقباض زمین به مجری طرح داشته باشد و در واقع با توجه به ذات این عقد می‌توان گفت نه تنها هیچ شرطی که بر خلاف این موضوع باشد، صحیح نیست بلکه مبطل عقد نیز می‌باشد.

مالک متعهد به انتقال عرصه به نام سازنده بر اساس ماده ۱۳ این قرارداد است.

سازنده متعهد است کلیه هزینه‌های ساخت‌وساز از ابتدای تقاضای پروانه ساخت تا دریافت پایان کار صورت‌مجلس تفکیکی، تقسیم‌نامه و اخذ سند تک‌برگ را بدون هیچ‌گونه قید و شرطی بپردازد.

سازنده مکلف به تهیه دفترچه مشخصات فنی ساختمان برای هر واحد شامل نقشه‌های تأسیساتی همراه با مستندات و تائیدیه­‌ها عکس­ها و جزئیات اجرایی پروژه می‌­باشد.

می‌توان به اطلاعات بدهی‌های ملک، در طرح بودن یا نبودن ملک و… دسترسی پیدا کرد.

تبصره ۳: واحدهای پیش‌فروش شده هیچ تعهدی غیر از این قرارداد برای سازنده به وجود نمی­آورد.

کلیه مصالح موجود در ساختمان فعلی، پس از تخریب متعلق به سازنده خواهد بود. لذا مالکین حق تخلیه­ی ملک را به هر نحوی که تمایل داشته باشند دارند ولی نمی­توانند پس از تحویل ملک نسبت به مصالح و اجناس باقیمانده هیچ ادعایی داشته باشند.

. / ……………………………. به حروف …………………………… . ماه شمسی از تاریخ عقد قرارداد تا تاریخ ……………………… / ……………………………… به حروف ………………… می‌­باشد.

مبنای تعیین قدرالسهم برای طرفین براساس قیمت عرصه و میزان هزینه ساخت و… می‌باشد.

شرح توافق‌نامه با صاحب سرقفلی پیوست این قرارداد می‌­باشد.

کلیه صفحات قرارداد و پیوست­ها به تائید، گواهی و امضا و اثرانگشت طرفین برسد.

اینکه اگر شما در شهر‌هایی که طرح ترافیک در آن‌ها برقرار است زندگی می‌کنید و خانه‌ای که اجاره کرده‌اید در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، برای استفاده از امتیازاتی که برای ساکنان در طرح ترافیک برای عبورو‌مرور درنظر گرفته شده تبلیغات کسب و کار است حتما باید قراردادی داشته باشید که دارای کد رهگیری باشد و در غیر این صورت نمی‌توانید برای دریافت این امتیازات اقدام کنید.

……………. طبقه با کاربری مسکونی / اداری در تعداد ………….. واحد به متراژ حدود ……… متر

Report this wiki page