بازی های متاورسی موبایل

Wiki Article

نام بازی آنسوی باران را در جشنواره‌های ایرانی بسیار شنیده‌ایم. محصولی خلاقانه که هرچند داستانی گویا را تعریف نمی‌کند اما با مراحل چالشی و جذابی که دارد توانسته دل بسیاری را به‌دست بیاورد.

بازی هیتمن اسنایپر همینطور شامل یک حالت سروایول برای مبارزه با زامبی‌ها می‌شود. درنتیجه اگر از مأموریت‌های اصلی خسته شدید، پیشنهاد می‌کنم سری به این حالت بزنید.

پلازا بازی و سرگرمی مقالات بازی بهترین بازی های اندروید

هریک از کارت‌ها برتری و ضعف‌هایی دارد به‌عنوان مثال کاری که اکسیر زیادی می‌خواهید، قدرتمند اما کند است و از سوی دیگر کارهای ارزان جان کم اما قدرت ضربه بالایی دارند.

برخلاف بسیاری از بتل رویال‌ها، امکان ساخت‌وساز در بازی فورتنایت باعث شده تا این بازی تجربه‌ای متفاوت را برای بازیکنان رقم بزند و البته کمی هم گیم‌پلی آن را پیچیده کند.

امروزه افراد بسیاری ماینکرافت را محصول شرکت اکتیویژن میدانند که این مورد اشتباه بوده که اگر قصد دارید به بازی های اکتیویژن برای اندروید دسترسی داشته باشید در ادامه باما همراه باشید. این بازی با گیم پلی سندباکس خود توانسته گیمرهای بسیاری را به سمت یک سبک کاملا جدید و نیمه آزاد سوق دهد که در دنیای ماینکرافت میتوانید برای روز های طولانی سرگرم شوید و به ساخت مواردی که نیاز دارید سرگرم باشید.

اگر یک بازی می‌خواهید که ترکیبی از چالش و آرامش را درخود داشته باشد، حتما بازی آنسوی باران را تجربه کنید.

بازی های نامبرده ممکن است برای پلتفرم های مختلف عرضه شده باشند ولی نکته ای که باید مدنظر قرار دهید ویدیو فوق بوده است که در این ویدیو کوتاه به بازی هایی که انحصار اندروید بازی های موبایل با علی کامیکس هستند اشاره نموده ایم.

آموزش تکنیک های بازی مافیا ؛ چطور برنده بازی مافیا باشیم؟

این بازی دارای محیط بسیار شاد با گرافیک هنری کم نظیر و گرافیک فنی در حد نسخه ی کنسولی است.

جلوه‌های بصری، گیم‌پلی لذت بخش و دنیای کاملا جهان باز گنشین ایمپکت سبب شدند این عنوان در مقایسه با سایر عناوین نقش آفرینی موبایل به راحتی جزو برترین‌های این ژانر باشد.

در بازی کلش رویال باید دو قلعه خود را ارتقاء دهید. هر یک از قلعه‌ها به‌صورت مجزا از یکدیگر گسترش پیدا می‌کنند و نیروهای مخصوص به خود را دارند.

۱۲۴ نفر به‌صورت همزمان وارد هر مسابقه شده و برای اول شدن باید به رقابت بپردازید. نکته کلیدی، پیدا کردن آیتم‌ها و لوت بهتر نسبت‌به سایرین بوده و اینکه با استراتژی‌های درست بتوانید آن‌ها را از بین ببرید.

Ele reglează nivelul zahărului și previn ateroscleroza: înlocuiesc perfect dulciurile și sunt mult mai ieftine!

Report this wiki page